Förstår inte.....

Är jag lat eller bara helt talanglös?
Efter tre terminer i löpgrupp, flera "tävlingar" och ganska många egna löppass så är jag inte bättre än typ sämst!

4x4 minuters intervaller med löpgruppen idag. Jag sprang så jag fysiskt mådde dåligt. Illamående, ont i magen, domningar i händerna och mjölksyra i låren. Och ändå ligger jag tvärsist i gruppen, sämst, långsammast, flåsigast.....

Vad gör jag för fel??

Nåväl, var med i alla fall och nu är jag död i kroppen. Men det är så jäkla märkligt och fruktansvärt frustrerande. Avmaskning verkar vara det enda rätta mot latmasken men hur gör man en sån🙄

Här är i alla fall beviset för att jag var med lite hjälpligt:

Bild lånad från vår facebookgrupp!

Från lite missnöje till nåt bra!
På Måndag ska jag träffa bästa Eva. Vi läste ssk utbildningen ihop, jobbade ihop på VIH men sen har vi lite tappat kontakten. Drömde om henne inatt och tolkade det som ett tecken. Dags att ses och på Måndag blir det kvällsfika och skitsnack hemma hos henne i Falun.

Nu ska jag och min sargade kropp sova.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress