Clownen Crusty

Gottfrid har vägrat klippa sig sen en tid tillbaka. Verkligen vägrat. Nu hör till saken att han har noll intresse för att styla håret så han har sett ut som ett riktigt rufs. Håret är tjockt och står åt alla håll. Han har sett ut som....ja en ovårdad unge helt enkelt.
I helgen lyckades jag övertala honom och beställde en klipptid. Kravet....ja det var att klippa sig som clownen Crusty

Han var helt inställd på det verkligen men jag lyckades avstyra det hela. Gav honom dock rätt fria händer. Gick nåt ärende istället och han fick själv dividera med frisören. Och resultatet blev ju helt lysande

Jag har kommit hem från löpträning för en stund sen. Dött lite i soffan. Hade träningsvärk sedan helgens cirkelpass. Träffade Marie där och det var en evighet sen vi sågs.
På kvällen lät jag mig övertalas och hängde med ut på galej. Det blev en toppenkväll med världens bästa vän. Fick återuppleva högstadietiden också med Svenne Rubins som underhållning.


Kul var det förutom att det hände en liten olycka på sluttampen.

Söndagen ägnades åt skitgöra. Åkte och köpte rensslang till högtrycken ich löste proppen i toaröret där det var tvärstopp

Nu är det läggdags. Imorgon nya sprutor för Gottfrid och snälla Agnes åker med honom.
Torsdag ska jag möta upp en fd kollega för lite AW och snick snack. Ska bli trevligt.

Fredag ja då tänker jag flexa ut så jag hinner hämta mitt nya pass.

Gu natt 😴😴

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress