Bra lördag

Ja lördagen kan jag inte klaga på. Vaknade tidigt efter en drömrik natt. Drömt om jobbet och för första gången efter semestern har jag jobbångest.

Förutom det .....

Drog mig till framåt 8, frukost och sen en tur till Ludvika. Kurts husvagnar hade vad vi sökte. Ingen husvagn fick vi med oss hem men väl en kran till diskbänken.

Gjorde ett besök i hamnen, förvånansvärt fint för att vara Ludvika😅

Lunch på tacorester blev med lite bacon, gräddfil och ost goda enchiladas. 👌🏼 glutenfri tortilla gjorde jag min på.

Tupplur efter maten och sen promenad. Förkylningen börjar ge vika och i morgon siktar jag på joggrunda.

Mor och Far kom på besök på eftermiddagen. 💕

Älgkött och kantarellsås på planka till middag och sen en sömnig stund i soffan och nu ska tant sova.

Bra lördag.
Helt enkelt. 👍🏼

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress