Gasvarning

Nej nu är jag trött på att lukta illa!! Jodå jag tvättar mig regelbundet och så men..... Magen kokar alltsom oftast. Det bubblar och pyser och ibland, oftast, är den som en ballong. Magknip efter måltiderna, olämpliga odörer ....ja ni vet...

Det som pyser stinker och inland klarar jag knappt själv att vara i samma rum, som mig själv......vänta nu hur blev det där??? Ja men ni fattar!

Har provat laktosfritt...ingen större skillnad. Provat allsidig kost, äter regelbundet och bra mat..... Ingen förbättring.

Nu har jag bestämt mig för ett experiment. Tänkte om jag outat det här blir det lättare att hålla.

Jag har en teori, gissar att socker är en stor bov. Äter för mycket godis och älskar pasta.
Tänkte nu prova att skippa godiset och även köra glutenfritt! Så glutenfritt som möjligt i alla fall.
Jag älskar knäckemackor och pasta men det finns ju utan gluten så det borde funka ändå.

Värt ett försök, provar någon vecka och ser hur det går.

SÅ då var det officiellt och bara att bita ihop.det värsta blir snasket! Är en obotlig godisråtta och brukar inte kunna hålla mig. Vi får se!

Hörs hej!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress