Runacademy

Höstpremiären avklarad, känns bra. Kör ännu en termin med Runacademy. Bra träning, rolig träning och det ger löpglädjen jag inte trodde jag hade.

Att springa en och samma runda flera gånger i veckan är ganska långtråkigt. Med Runacademy har man inte bara möjlighet att träna tillsammans med andra en gång i veckan utan man har tillgång till en diger träningsmeny på deras hemsida. Där finns förslag på styrkepass, intervallpass, och en massa annat matnyttigt.

Kul, peppande och väldigt jobbigt brukar det vara🏃😅

Idag har jag också gjort tre dagar i mitt lilla experiment för en lugnare mage. Det går bra. Tre dagar utan minsta godisbit och helt glutenfritt.
Tre dagar kan låta lite men för mig är det en evighet. Framförallt som det står en låda lverblivet lördagsgodis i skafferiet😂😂.

Glutenfritt känns enkelt. Kör potatis och ris i lagom mängd, glutenfri müsli och har hittat ett supergott glutenfritt knäckebröd.

Fjärtar väl lite fortfarande men magen är mycket lugnare, mindre spänd och gör mindre ont. Jag fortsätter så får vi se👌🏼

Måste också klappa mig själv på axeln och berömma att jag kan stå emot mitt kontrollbehov vad gäller yngsta sonen.
Han och micke sköter ju det där utmärkt ich jag känner inte ens ett behov att ringa och kolla att det är ok. Läxor, komma upp och iväg på morgonen, kläder, väska ..... Ja det verkar flyta på.

Visst jag ska erkänna att jag lagt mig i jympapåsen ich packat den kvällen innan den ska med. Men försökt få med Gottfrid så att han ska få in den rutinen själv.

Annars är jag positivt överraskad över hur lätt det går.

Ellen

Man kanske borde prova glutenfri diet om man kan ligga i en jympapåse redan efter tre dar. Sjukt effektiv 😱😂

Svar: Hahaha😂😂😂 ja herregud hur man formulerar sig i land. " lagt min näsa i blöt" var nig det jag menade😎
Frida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress