And it goes on

Det rullar på.... micke jobbar för det mesta, jag jobbar en del, Gottfrid har sommarlov som sjunger på sista versen. Sommaren sjunger på sista versen. 


Men vi har ju en sommarvecka att se fram emot, på Rohdos i september. Längtar! 

Julia och Niklas åker till Spanien imorgon bitti. Semester i södra Spanien och ett besök på hundgården. 

Jag, Agnes, Linus och Gotte nöjer oss med en natt i Orsa i helgen. Efter avklarad vadastafett. Tredje året, tant Dahlman och ungdomarna. Ska bli kul😊 förra året sprang jag som jag aldrig gjort varken förr eller senare...Hahaha i år kommer inga rekord att slås. Några springrundor har det blivit i alla fall. 

Denna vecka varsin runda runt älven med döttrarna. Underbar runda😊

Jaha, min lilla kostbehandling då, hur går den🤔
Jo vet ni, den går utomordentligt bra. Inget gluten, ingen laktos, inga äpplen, bönor, ärtor, lök osv. Magen är lugn, den gör inte ont på samma vis och mina krampaktiga, kallsvettiga toalettbesök lyser med sin frånvaro. 

Jag ska erkänna. Senaste dygnet har jag fuskat, fikade hembakad kaka på bingon igår, godis också, och en smal remsa av tårtan på jobbet idag. 
Timmen efter tårtan satt jag på toa, magknip och kramp!

Måste nog hålla mig undan grädde med laktos .... och godis😭😭😭😭 min största last här i livet. Men är magen glad är människan glad så bara att gilla läget. 

Nu är det torsdag, huset städat, duschad efter springrunda och imorgon är det halvdag på jobbet✌🏻✌🏻

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress