Fredag

Jag behöver en strategi, jag behöver tänka om. Det är för mycket! 

Jag tror jag vill för mycket, det är mitt problem. Jag vill gå all in, känns meningslöst annars. Men det håller inte, hjärnan håller på att bli överhettad, magen slår bakut, sömnen är kass, jag har blivit ett neggo, en pest för mina kamrater. 
Den enda jag kan ändra på är mig och just nu är jag själv mitt största problem. 
Skärpning Dahlman!!!

Annars då.....Rhodos var underbart... vill tillbaka. Kvalitetstid, vila, bara vara, mycket skratt, tid för samtal, middag på tu man hand med mannen (Gottfrid åt på 3 min och lekte sedan med kompisarna). Sol, värme, nya miljöer, några joggingrundor.... underbar semester helt enkelt. 


Nu är det helg och förkylningen börjar släppa. Siktar på en morgonrunda ihop med löpdojorna. Det är bästa stresshanteringen. 

Sen får vi se. Lugn och ro med familjen. 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress