Förändring
Ja men lite förändring kan vara bra. Efter 4 sommarsäsonger i Orsa kommer vi att ha vagnen hemma i sommar. Dels känner vi att vi vill göra lite andra saker, förra året utnyttjade vi heller inte platsen som tidigare. Och Dels är det lite osäker hur jag mår och om jag ens klarar nån längre tid i en husvagn. 

Hur som helst har vi lite andra planer. Inget spikat, men dock planer. 

Först ska vi se till att få hem vagnen från vintercampingen och det är tänkt ska ske i helgen. Tältet ska ner och vagnen dras hem. 
Därefter tvättas, städas, besiktas, fukttestas och annonseras ut till försäljning. 
Allt det ovan ger mig lite ångest men får ta det i etapper. Bilstädningen,tvätten och övriga aktiviteter i helgen som var slog ikull mig flera dagar. 

Ny vagn ska köpas. Inte för att det är nåt större fel på våran, den funkar oerhört bra och är praktisk på många sätt. Men vi vill prioritera utrymmet på ett annat sätt. Vi behöver ingen extra dinett som det är i vår utan hellre mer förvaring och utrymme i vagnen. Så vi har hittat en modell lite mindre men med större rymd och mer förvaring. Och som känns praktisk även när inte gotte vill med oss längre. Våningssängarna blir placerade på ett annat sätt och vi räknar med att kunna använda de till ett och annat barnbarn som vi räknar med att få sällskap av i framtiden. 

Så idag är det återhämtning som gäller för att palla helgen på bästa sätt. 

Det ska bjudas på finväder så jag hoppas vi alla får möjlighet att njuta av det😊☀️ (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Nån som är intresserad av en Kabe 2007? Let me know😊
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress