Vår i luften
Först vill jag gratulera Faster Britta på hennes födelsedag.jag hoppas att den varit riktigt bra.  Och jag skulle såklart ringt, det var tanken. Jag skulle först ta en promenad sen ringa. Det kom jag på nu, efter typ 12 timmar!! Att jag aldrig lär mig att mitt minne numera är som en guldfisk. Måste göra det jag tänkt direkt jag tänker det om jag ska vara säker på att det blir gjort. 

Solen har lyst på oss idag, riktigt värmt våra bleka nyllen. Det tycker vi om och förhoppningsvis kommer energin med våren. Mycket snö har vi kvar ändå, ett berg på vår altan på baksidan. Kanske går att använda den framåt midsommar. 
Men idag har vi njutit i en stol på trappen, Sally och Agnes kom förbi på kaffe och jag och Sally solade oss och såg till att Agnes arbetade ordentligt med snöskottningen på framsidans altan. 
Bra energipåfyllning! Behövligt efter att i ett par dagar lite fått "strida" för min rätt att själv bestämma vad som är prio just nu. 




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress