Gomorron världen
Börjar så sakta vakna upp ur den senaste veckans svacka. Vaknat upp så pass att jag kan utföra åtminstone nån liten syssla per dag. Och idag har vi varit till Agnes på födelsedagsfika. 
Hon fyller år imorgon och vi gratulerade henne idag tillsammans med Linus familj. 
Mysigt!
Vi har inte träffat dom på hela vintern pga mig så det var mycket trevligt. 
Hjärnan stänger av emellanåt och jag har svårt att hänga med när flera pratar men det gick någorlunda tycker jag. Laddade med vila under eftermiddagen. Har börjat köra lite sk mindfullness övningar några gånger per dag för att kunna slappna av bättre och det funkar tycker jag. 

Igår hängde jag med micke till Intersport. Gotte behövde skor. Blev både skor och kläder till slut. 
Det funkade, men jäklar vad hjärnan släpper in ljud. Som att det inte finns nåt filter, det är fullt blås rätt in liksom. Dörrar som öppnas och stängs, barnskrik, pip från larm, tappad galge, nån som pratar, nån som skrattar, pling i kassan...ALLT släpps in helt osorterat. 
Behöver jag säga att eftermiddagen tillbringades i en undanskymd plats i huset...Haha

Men pojken blev nyekiperad och var nöjd. Två shorts, tre tishor och två par dojjor. 

(null)


Fredag kväll åkte vi till Äppelbo. Micke skulle dit och spela och vi tog Sally med oss och hängde på. Hon spatserade in där likt en drottning och tog, till Sveas förtvivlan, över både husse, bädda och platsen i soffan. 
(null)

Nu njuter jag av kvällen ute på altan, ljuvligt med lite värme äntligen. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress