Läkarupdate
Läkartid idag, alltid en anspänning. Har en bra läkare och inget att oroa mig för men ändå blir det en anspänning. Det är ju som det är liksom!
Så hur är det då?
Har det blivit bättre? 

Den frågan är jättesvår att svara på. Har det blivit bättre?
Om jag säger såhär, vissa saker är bättre medan andra faktiskt är sämre. Det känns lite som att jag måste ända ner på botten innan jag kan börja ta mig uppåt. 
Sen sommaren kom har jag nog utmanat mig själv mer helt omedvetet. Jag vill njuta, vill göra det där som hör sommaren till och det har sitt pris. Jag har gjort mer, utmanat mig mer, och blivit fruktansvärt mycket tröttare. Trött i kroppen, i musklerna, värk, stelhet, dimmigare i hjärnan, trött i huvet. 
Sommaren har alltid stressat mig och jag älskar hösten när allt lugnar ner sig en smula. Jobbar hårt för att hålla stressnivån nere, kör mina mindfullness övningar, sköter mig så gott jag kan. Men ser jag någon tydlig förbättring?.....Näh, i ärlighetens namn inte! 
Vardagen fungerar skapligt men samtidigt inte alls. 
Usch det här låter alldeles för luddigt och otydligt men det är just så drt är. 
Att få frågan "Hur mår du?" .... det suger... för jag kan aldrig svara "Bra" utan att ljuga. 
Så nej, det är långt från bra, och i vissa fall inte ens bättre, men i nåt fall liiiite bättre och i nåt fall faktiskt sämre. 

Snurrigt? Jo tack, jag vet. 
Välkommen till mitt liv, snurren 2018! 

Vi får se vad Dr. Kommer fram till. 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress