Som om det handlade om mig
Hittade en text, i ett desperat försök att hitta nåt som kan styrka att jag inte är tokig, inbillningssjuk, dödssjuk, gnällig ja you name it. Ett desperat försök att läsa om nån som befunnit sig i detta töcken och tagit sig ut. Jag hittade den här bloggen klicka och läs

Den som är intresserad, läs, ni andra, låt bli. Men så här är det. Förutom det där med att sova mycket för sover gör jag endast 5 timmar sammanhängande per dygn om jag tar en sömntablett. För övrigt är "sömnen" som ett tillstånd mitt emellan vakenhet och drömsömn. Hjärnan är oförmögen att stänga av utan kemisk hjälp, och knappt då. 

Men vi tragglar på och alla har vi våra strider i livet. De flesta mycket värre än mitt lilla krig mot synapserna i huvudkontoret. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress