Adventshelg
Första advent i helgen. Förra pret var det en massa snö och mycket mysigare än halv storm och plusgrader. 
Inte mycket vi kan göra åt det. 

Jag har jobbat tredje veckan nu och idag är det gonatt världen lite. Början av veckan funkar men från onsdag och framåt så blir jag mer och mer energilös, mer och mer hjärntrött, sover sämre osv. Helgerna hittills har gått åt till återhämtning och ytterst lite energi till familjeaktiviteter. 
Idag var det så nära att jag sjukskrev mig helt och hållet. 

Jag pratade med arbetsgivaren och vi kom överens om att prova en återhämtningsdag mitt i veckan. Det innebär ca 30 min mer tid om dagen men i gengäld får jag en helt fri dag som jag kan ägna åt återhämtning och kanske ha lite mer ork till vardagslivet även i slutet av veckan. 

Återstår att se, vi provar från nästa vecka. Jag vill verkligen inte backa och jag vill verkligen få det att fungera. Det ger mig en positiv boost men om inget annat än jobbet fungerar så vete 17. 

Nu är det dock fredag kväll och tid för vila. 
Ha en fin helg. 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress