Idag
Idag är en tröttsam dag. Sådär tröttsam så jag inte vet vart jag ska göra av mig själv. Som en dimma, ett töcken och att ens resa sig är fruktansvärt tungt. Att tänka funkar inte alls. Minsta motgång kännssom ett berg att bestiga. 

Jag har haft några dagar nu som varit såhär, men idag är den värsta. 

Huvet är tungt, värker! Käkarna värker, musklerna i kroppen har nån värk som liknar växtvärk. Munnen svider, hjärnan svider, hjärtat rusar....... 

Att jag ska börja jobba 25% på Torsdag undviker jag att tänka på idag. Det vänder säkert tills dess och jag är så trött på att bara vara härhemma så jag ser verkligen fram emot att få gå till jobbet. Men i ärlighetens namn.... idag är jag tveksam. 

Den här tröttheten är hemskt obehaglig. Kommer på mig själv med att jag inte har koll på om det är eftermiddag eller morgon, ska jag äta frukost eller lunch, har jag kanske redan ätit......... förvirrad med andra ord. 

Det är tungt idag, fruktansvärt tungt, tyngre än på länge och jag behövde få det ur mig! 

Pissdag helt enkelt, riktig pissdag! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress