Djupdykning
Efter en veckas rejäl djupdykning är jag sakta på väg upp till ytan igen. Ett ordentligt bakslag blev resultatet av oklarheterna i min planerade jobbstart. 
Den kom av sig innan den börjat, jag åkte ner en bra bit men det är väl bara att simma uppåt igen. 

Jag har mestadels befunnits i nån form av viloställning, sovit/blundat/mediterat/vilat dygnets flesta timmar. Gjort endast det mest nödvändiga men prioriterat in en fika och ett par promenader. Hemsk vecka, hemsk! 

På Tisdag ska jag till FK på ett möte, oklart om det är bara jag eller om även min arbetsgivare ska med. Jag tror det är bara jag. Mina möjligheter till återgång i arbete ska diskuteras. 
Och nästa vecka är det äntligen mediyoga igen, som jag saknat det den här veckan. Det är verkligen en viktig del i min återhämtning och även om jag försöker få till det härhemma så blir det inte samma sak. 
Har en lugn lördagskväll. Gotte har varit med Julia till Rättvik på marknad och nu åkte hsn med Agnes och Linus till Niklas och Julia på middag. 
Finaste ungarna, jag är lyckligt lottad. 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress