Åksjuka i köpcentret
Ja kära nån. Friskt vågat minsann. 
I söndags trädgårdsarbete, igår frissan tre timmar och diverse småfix efter det. Toppar detta med ett besök på Kupolen idag. My god!
Upptäckte till min förskräckelse att Mitt barn växt rätt ordentligt i sommar. Shorts har varit det enda plagg han använt och idag när det var dags för långbyxor fanns inga som passade. 

Är så glad att julia kom ner och hjälpte oss. Trots öronproppar så förvandlades kupolen till ett surrande kaos i min hjärna så fort jag satte foten innanför portarna. Sorl, musik i butikerna, kläder högt och lågt, människor, blippande, olika färger, olika former..... 
åksjukan kom som ett brev på posten, den där gungiga, kvalmiga dimmiga känslan. Hemskt. Mitt i allt ringer mobilen, skyddat nummer, jag klarar verkligen inte att svara. det är för mycket intryck på samma gång! 

Jag som känt mig så mycket bättre tyckte jag men riktigt frisk är jag ju uppenbarligen inte. 

Men på 40 minuter blev det två par jeans, två tröjor, strumpor och även lite underkläder till mig. 

Avklarat. Så nu är jag fräsch i håret och sonen nyekiperad och imorgon börjar skolan. 
Pjuh....


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress