En bättre onsdag
Ja jag tänkte inte bara vara negativ i den här bloggen. Det händer att jag har en och annan bättre dag. Igår var en sån. Jag sov lite bättre, var lite piggare, lite mindre dimmig i hjärnan. Orkade en promenad på 25 minuter, 
Njöt faktiskt av solen ute på altan större delen av dagen. Sittande i en stol dock men jag kände inget behov av att gå in och dra för gardinerna.
 Julia tog Gottfrid på utflykt på eftermiddagen så jag var själv större delen av dagen. 
Orkade med besök av julia och Agnes på kvällen utan att helt stänga ner kontoret. 

Det är det värsta, att inte alltid orka umgås med barnen. De är ju det bästa jag har och jag försöker prioritera att lägga min energi där. Det är ju inte deras fel att jag hamnat här. Men igår funkade det bra. 

En helt ok Onsdag med mina mått mätt och det är bra nog. 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress