Fika med en vän!
Alltså kan det verkligen vara så att Fredagens strul tog all min energi?? Dagarna sedan dess har jag mått sämre än på länge. ALL energi är borta och jag tillbringar hela mina dagar i någon form av viloställning, allt annat är en enorm ansträngning. 
Att duscha och tvätta håret i morse tex. En timmes vila efter det krävdes för att inte svimma. 

Men nåt positivt med denna dag är att jag prioriterade fika med en vän. 1,5 timme orkade jag skapligt. Ett par frånvaroattacker men annars över förväntat. Det var så efterlängtat. Och även om det krävdes tre timmars ryggläge i mitt uttjatade sovrum efteråt så var det så himla värt det. 

Orkade så småningom en lite kortare promenad men nu är det gonatt! 

Gottfrid är genomförkyld. Snorat, hostar, halsont, huvudvärk osv. Han brukar aldrig vara så här sjuk så jag erbjöd faktiskt honom att vara hemma i morrn. När han lade sig frågade han om han måste vara hemma? 

Vi kom överens om att han bestämmer skälv i mottn utifrån hu han mår. 
Han har inte fått mansförkylningsådran än. I såna här situationer är han drillad på annat sätt😂 på gott och ont! 




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress