Julkonsert
Förra helgen löste vi in döttrarnas födelsedsgspresenter. Vi åkte till steninge slott på julkonsert. 
Det blev en mysig dag, med endast ett kort stresspåslag då chauffören och copilot blev för upptagna av ett landande flygplan och missade avfarten till Märsta. 
Precis när de började konserten så ramlade vi in i jul-ladan😅
Sevärt, mäktigt och Carola är ju Carola.





Anonym

Så härligt ni verkar ha haft det. Undrar hur du har det med ev. minnesproblem två år med utmattning. Hur har det sett it under denna period, sakta blivit bättre? Fortfarande lika? Aldrig haft just minnesproblem? Du förstår nog vad jag menar. Skönt att höra att du mår bättre.

Svar: Vi hade en fin dag och jag är tacksam att det fungerar att göra såna här saker då och då.
mitt minne har varit sämre i perioder, framförallt närminne har varit dåligt. Jag behöver göra en sak i taget, föra in allt jag ska göra i min kalender, skrivs listor när jag handlar och kom ihåg listor hemma och på jobbet.
Jag upplever att det är bättre nu ändå än vad det varit.
None None

Anonym

Så härligt ni verkar ha haft det. Undrar hur du har det med ev. minnesproblem två år med utmattning. Hur har det sett it under denna period, sakta blivit bättre? Fortfarande lika? Aldrig haft just minnesproblem? Du förstår nog vad jag menar. Skönt att höra att du mår bättre.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress