Segt idag
Usch vad det går tungt idag. Sviter efter helgen troligen. Och idag tar allt emot. Vill bara lägga mig och sova. Kallsvettas av minsta aktivitet, aptiten infinner sig inte, munnen full i blåsor.....

Kl 13,00 är det mindfullness grupp. Känns som ett helt företag att ta sig dit. Var tvungen att duscha nyss och det tog musten ur mig helt. 

One of those days helt enkelt....
Lotta

Hej, hittade din blogg och oj vad jag känner igen mig. Har varit sjuk i 1,5 år jobbat en del men nu brakat rejält. Så svårt att veta det där med energi känns som man bara får vänta ut det. Acceptans lyssna på kroppen och att det är okej att vara ledsen. Har fått medicin men vet inte om det hjälper. Har du provat det? Kram

Svar: Hej! kul att du hittat hit. Jag tror acceptans är en förutsättning för att må bättre. Men vägen dit är inte rak och man trillar hela tiden i fällan igen. Jag tar antidepressiv medicin, vet inte om den hjälpt mig så mycket men läkaren tror att den förhindrar att jag sjunker så djupt i mina sämre perioder. Jag tar Brintellix, har inga biverkningar och tänker att det inte skadar ändå.
allt gott till dig.
None None

Anonym

Jag har Venlafaxin men får ändå ångest och gråtattacker, men försöker ha perspektiv det går över. Intressant med sömnföreläsning. Jag är jättetrött men har svårt att sova...något som hjälper är andningsövningar, tacksamhet och att måla. Bra att de råd till varandra, ha en fin midsommar och kom ihåg du har ingen skuld, vi har inte valt det här. Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress