Tacksam!
När det är som allra jobbigast, är jag extra tacksam för familjen. Hur långt ner jag än rasar så finns dom där och plockar upp mig. Micke är ett ovärderligt stöd när jag mår som sämst och inte tänker särskilt fina tankar om mig själv. 

Jag har i stort sett varit utslagen sedan Torsdag lunch. Efter den stora urladdningen som mötet orsakade har batteriet varit helt tömt. 

Den bästa energikällan är familjen och barnen och jag är lyckligt lottad som har så många. 
Igår öppnade vår Niclas sin alldeles egna butik på torget i Säter. Som han slitit och vad fint det blev. Fick krama om honom och fina Yara, hon har också slitit innan öppningen. Stolt över honom och hoppas det kommer gå bra. 

Idag tittade vi upp till Julia och hennes Niklas en stund, som har flyttat till lägenhet i Forssa. Där ska de bo tills de byggt sitt drömhus. 
Och framåt eftermiddagen fick vi äntligen krama om Jonas igen som kommit hem efter 6 månader i Sydkorea. Så skönt att han är hemma men vilket äventyr han varit med om. 

Vi har ju några barn till och jag är såklart stolt över dom allihop. 

(null)



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress