Rosor
Nordsjö Idé och Design i Borlänge får en hel bukett rosor av mig.
Trevlig och glad personal, serviceinriktade och tillmötesgående. Kunniga för det mesta.
Jag har sprungit där nu nästan dagligen i en hel vecka och innan det flera gånger i veckan och krånglar med än det ena än det andra. Är det några problem? Muttrar de att jag är besvärlig? NEJ! Inte det minsta.

Beställde 60 tapetrullar ena dagen och på em nästa dag hade de kommit, alla utom 4 rullar. De kom idag.
Det kallar jag snabba ryck.

Eva: ikväll tror jag vi gör ett besök i Säter så Gottfrid får beundra lite raggarbilar. Vi kanske ses.
Eva B

Hoppas Gottfrid fick se raggarbilar i massor. Vi har dock inte "crusat" utan varit nere i Göteborg på semester, vi valde att trängas på Liseberg istället för att trängas på Säters gator.

Ses // Eva.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress