försvunnen
3 dagar innan de spillrans nya vinterdäcken ska få äran att hängas på Saaben så kommer den förbannade snön och med den ISHALKA!
Verkligen som en hockeybana på vägen och med svår dödsångest halkade jag iväg till Ornäs för att hämta Agnes.
Övervägde att låta henne ta en promenad hem men insåg att det förmodligen var lika farligt.
Allt gick ju bra och vi kom hem välbehållna :)
 
Det var för övrigt drama här i kvarnsveden på em. Anledningen undrar ni?
Jo min mobil dog innan jag åkte från jobbet. Tänkte inte mer på det utan hämtade Gottfrid och passade på att handla medan minihuset på Maxi fortfarande var öppet (Gottfrid älskar deras tågbana).
 
Kom hem ca 17,15 och då hade mobilen varit död i drygt en timme och jag var i det närmaste eftersökt av både missing people och Interpool.
 
"Vart har du varit???" utbrast Agnes. Micke har också försökt ringa dig så du måste ringa upp honom.
 
Först trodde jag att jag faktiskt verkligen varit så saknad, innan jag insåg att det var mest för att jag innehar ett körkort och äger en bil eftersom fröken skulle till Ornäs och döma Handboll!
 
Bästa faster Stina fick rycka ut när mor var försvunnen.
 
Micke trodde att jag hade halkat ner i diket.
 
Tänk hur det är när man inte går att nå under en enda timme!!
 
Nu har Gottfrid somnat och jag ska snart följa efter. Bjuder på en uppmuntrande konversation som ägde runt precis innan prinsen skulle lägga sig:
 
Jag: "usch vad trött jag är, och ont i halsen börjar jag få också. Ska nog snart lägga mig jag också"
Gottfrid: "ska du bli död?"
 
Hmmm.....ja man kan ju undra med en mor som gäspar och är trött 24/7 eller vad man nu säger.
Marie

MEN MÄNNISKA VAR DU UTAN MOBIL EN TIMME O VERKADE TYCKA DET ÄR OK??
Själv skulle jag ha lagt mig ner på ICA Maxis golv och slagit i golvet och skrikit att min älskade Samsung ÄR DÖD!!!!
Fast hur gjorde man "förr" i tiden? Innan mobiler fanns? Jag har liksom inga traumatiska barndomsminnen så man måste ju ha överlevt på nåt sätt.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress