hur är det??
Jo tack allt är bra!

Eller?

Näh....allt är inte alltid bra. För det mesta men inte alltid. Men man svarar alltid att allt är bra om man får frågan. Även om allt känns åt helvete.
Livet bjuder på berg och dalar, den som inte håller med ljuger. Jag tror dessutom att man måste ha lite dalar för att uppskatta topparna.
Jag intalar mig det.

Idag kom bror på besök, mer är det så att han besöker Micke, men jag får träffa honom lite i alla fall :-). spelning imorgon som de repar till.

Jag och barnen har roat oss på egen hand. Först med Gottfrids första cykeltävling. Klubbtävling i tallmon. Duktig var han min lilla kämpe.




sen fick vi åka med när Bästa snällaste Linus skulle prova båten.








Nu sover dom gott och jag ska göra detsamma.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress