Måste bara
Dela med mig av lite inspiration och glädje. 
Jag och Agnes springer med Runacademy på Tisdagar i Falun. De har löpargrupper i hela landet och kör samma koncept på alla orter och dom vänder sig till alla som vill börja springa eller som springer mycket redan. 
Fokus på löpteknik och att lära sig springa rätt på alla möjliga underlag. 

Har kommit hem för ett tag sedan och känner ett litet glädjerus i hela kroppen. 
Tönt! ...jag vet att ni tänker det...och jag förstår er. 
Men det är verkligen så. Jag är en tönt i så fall! En glad tönt 😀

Nu vill jag inte trampa på tårna, inte skryta, inte framstå som nån som är för mer än andra. Jag är väl medveten om att alla verkligen inte kan springa även om de skulle vilja och alla motionsformer är lika bra. Eller rättare sagt allt som får en människa att må bra är bra aktiviteter. 
 Det är det jag vill förmedla inget annat. 

Jag vill bara dela min känsla. Det här får mig att må så himla bra. 

Löpteknik i backe, uppför och nerför samt backintervaller stod på dagens shema. 
Lärorikt, jobbigt, roligt och vi gör det tillsammans. 

Frisk luft, motion, endorfiner, positiva känslor.....det gör gott för själen. Det finns inte en chans att man har tid att tänka på tex jobb, bekymmer eller nåt annat än det man håller på med. 

Dusch, kvällsmat, soffan, filten och en skön känsla i kroppen. 
Kommer sova gott! 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress