Tisdag i Mars

Efter att musten lite gick ur mig efter kortvasan och träningslusten inte infunnit sig riktigt så tig jag tag i saken igår. Köpte gymkort och tränade på Friskis och jäklar vilken kick det blev. 


Hade noll lust innan, men masade mig dit, tränade en timme och i morse kändes livet lite lättare igen. Träningsvärk till trots! 

Idag var jag och Gottfrid till Intersport och fyndade skor. 
Tre par betala för två. 


Ecco till mig


Addidas och Salomon till Gottfrid. 

Alla tre par för 1200kr. Det tycker jag är fynd . 

Micke är i Mora med Linus som ville ha sällskap. 

I helgen åker micke Nisse Agnes och Linus till Piteå på tävling. 
Jag och Gottfrid stannar hemma. Tar med Julia till Romme och åker skidor, suger det sista ur vintern liksom. 

Det blir bra! 

Nu... nu, är det kväller. 

Marie

Och på måndag ses vi!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress