Vi drog
Ja igår drog vi från Borlänge ett dygn. Efter Fredagens händelse var jag helt och hållet mörbultad. 

Ska dock sägas att Fredagen avslutades på allra bästa sätt då vi blev bjudna på världens godaste mat hos Agnes och Linus. Att få tänka på annat och umgås med två av mina fina ungdomar var exakt vad jag behövde. 

Hjärnan var tömd på energi, var konstigt illamående, gungig, kallsvettig, spänningarna i kroppen orsakade muskelryckningar och jag hade svårt att koppla av när jag skulle sova. 

Jag jobbar hårt med meditation och avslappning och har några tekniker att ta till. Fredag kväll funkade det sådär ska jag säga. 

Vi tog det lugnt igår, körde bara upp vagnen till Orsa utan att fixa med tält osv. Jag orkade inte det. Men att komma hit, känna lugnet lägga sig, byta miljö är som balsam för själen. 

Har drömt om jobbet inatt, och hade nån konstig dröm att jag åt en massa tårta, fick en psykos och förlorade greppet om verkligheten, åkte runt och bröt mig in hos folk men jag trodde jag var ditsänd för att hjälpa till.....
Sjukt Hahaha. 

Att få vakna upp till detta kändes himla bra alltså🌟
(null)

Vi åker hem idag och tar vägen över säfsen där Gottfrid har träning i eftermiddag. 

Det är så skönt att ha vagnen på plats för vintern. Love it! 

Ha en skön söndag🌟
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress