Sjukstuga
Vår lilla tripp till Orsa fick ett snöpligt slut. Den här envisa febern Gottfrid haft 1,5 vecka av och till kom tillbaka i måndags kväll. Och han är riktigt hängig. Vi åkte hem igår kväll och idag ska han till doktorn. 

Vi hann få en riktigt mysig dag ändå. Igår tog vi det bara lugnt, Gottfrid låg däckad i sin koja, jag tog en promenad på sjön. Så underbar miljö att vistas i, som balsam för själen.
(null) (null)

(null)

Den obehagliga yrseln jag haft börjar ge med sig nu, troligen utsättningssymptom på den medicin jag bytt ut. Riktigt obehagligt symtom och skönt att bli av med. 
Sedan jag tog beslutet att börja om har faktiskt en ganska stor ångest och oro släppt lite. Jag kan tänka lite klarare och fokusera på det som tar mig framåt istället för att oroa mig för det som tar mig bakåt. 

Nu är fokus på att få pojken frisk!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress