resfeber
klockan är mitt i natta och jag kan inte sova! tror det kallas resfeber.

Gottfrid har varit den gladaste och gosigaste de senaste dagarna och jag undrar hur jag ska klara mig en hel vecka utan honom. HAn tröstade mig med: " men du har ju pappa".
Ja han är klok som en bok och har sett fram emot att få tillbringa lite egentid med mormor tror jag.  Han sa idag att han nog kommer att sakna mamma lite, pluppen.

HAn kommer att få det toppenbra härhemma med mormor och jag känner mig helt trygg med det. Men jag har ju varit som ett kuvert och han frimärket sedan dag 1 då han kom med buller och bång 10 veckor för tidigt, så kanske är liiite separationsångest inte så konstigt.

Vi ska i alla fall ha en underbar vecka med tjejerna som förtjänar lite semester på sina villkor och att längta är bara nyttigt.

Så imorgon mina vänner installerar vi oss här:



Känns helt ok faktiskt.

Micke han har dönat av och sovit sedan kl 18! Har haft det tufft senaste 1½ vecka med minimalt med sömn och maximalt med arbete och stress. Semestern är mycket välbehövlig-

Jag ska försöka göra detsamma.
AnnLo

Ja, ni behöver verkligen få koppla av.. ser dig framför mig vid poolen med en Pina Colada i handen!! Ha det så underbart.. här kämpas det vidare med kvalitativa metoder i snögloppet! Kraam

Marie

Hoppas ni har haft en underbar vecka, jag längtar efter att få se bilderna och höra vad ni gjort!!! Kom igen och roa en sjukskriven uttråkad djävel!

Linda

Hoppas ni hade en underbar semester!!

Såg fint ut på bilderna!

Här väntar vi mest på att få gå ur vinterdvalan, vill ha vår och kunna vara ute mer, men det kommer ju tids nog.



Kram

Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress