Morris har flyttat in...
......och Gottfrid är allergisk så nån katt är det inte.... och ingen ödlan eller vandrande pinne...

Nä den Morris som flyttat in här är Dahlman jr i egen hög person.

Penicillinet har gjort verkan, desto fler doser han tar, ju mer får vi umgås med Morris. Kan hända har vi fått fel medicin eller så börjar den lugna infektionströtte pojken bli frisk. Han går runt här med sot i blicken, rynkad panna och ett bestämt stampade med armarna i kors.....och morrar och skäller som värsta bulldog.

Puh....nu har han i alla fall somnat. En dag till hemma sen har han återhämtat sig tillräckligt! Han verkar lika trött på att vabba som jag är.

Marie, jag har en lysande ide: nästa gång han blir sjuk slår jag en pling och överlåter jag vabben till dig :-) :-)

Nu tittar jag på familjen annorlunda och känner mig rätt tillfreds med att ha en liten ligist och att de andra är ganska självgående. Men sen slår det mig att för några år sedan hade vi 6 barn i huset halva månaden och trivdes rätt bra med det också <3



Ellen

Men.... Jag trodde ni hade 7 barn i huset halva månaden för några år sedan......?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress