Brunch
Idag har Gottfrid tagit antibiotika i en vecka och ska därmed vara smittfri. Hostar än så han kräks men inte lika många gånger per dygn. Känner att vi behöver komma hemifrån lite och idag vågade vi oss ner till Ikea. Tänkte först luncha där men det slog mig sen att det förmodligen kommer vara knökfullt med folk då. Jag tog istället med mig Gottfrid och mina fina ungdomar dit tidigt och käkade brunch. 9,30 var vi inte många där 😀

Supergott, och billigt. Värsta hotellfrukosten för 5 personer. 175 kr 😊😊 helt perfekt. 
Pannkakor, korvar, bacon, köttbullar, sill, pålägg, yoghurt, äggröra, frukt, bröd, kaffe, jucie..... Riktigt gott


Uträttade lite ärenden och sen tog vi bussen hem när alla andra julshoppare började anlända. 

Nu har vi hämtat lite ny energi. 

Jag kör på med astmamedicin, acetylcystein och cocillana, diagnosen var bronkit, "lite tätt i lungorna men kör med slemlösande så ger det med sig" .... Let's hope so 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress