Sjukstuga
Fortsätter på det invanda spåret.....sjukstuga! 
Julia har feber och ont i halsen, jag har rossel i rören, Gottfrid fortsätter hosta och kräkas, vi dricker hostmedicin, puffar astmamedicin, knaprar Ipren och trugar med antibiotika. 

Less.....jo, det är en underdrift. 

Imorgon kväll ska jag i alla fall till frissan, ett litet ljus i mörkret. 

Håller alla tummar för att julen blir friskare. 
Bokat in oss på biopremiär på juldagen, Pingvinerna från Madagaskar. Brukar slå till med biobesök under jullovet. 

Faktiskt ska jag avslöja nåt som överraskade mig totalt. De ringde från Ica kvarnen igår. Jag hade blivit nominerad som vardagshjälte och vunnit två biljetter till skid VM. Värmer gott i hjärtat och Finaste Julia vet att muntra upp lilla mor när hon behöver det som bäst❤️❤️



Himla kul och uppskattat, TACK! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress