Februari...
...Äntligen Februari!
En månad närmare våren och ljuset.
 
Men trots att vintern är tung så finns det ju en del roliga aktiviteter att roa sig med.
Tex scotercross.
 
Nej, jag är ingen skotermänniska, egentligen,  men har idag tillbringat dagen i Mora på Scotercross och jag känner mig lätt speedad faktiskt. Himla roligt och fruktansvärt nervkittlande. Häftig upplevelse och det kommer definitivt bli fler såna dagar. Hur hamnade jag då där?
 
Jo lilla Agnes har ju skaffat sig en skoterpojk och på kuppen blivit en riktig motorbrutta. Gottfrid ser upp till Linus som om han vore av guld och idag skulle vi då få se honom tävla.
Jag är riktigt imponerad, tyckte såklart han körde jättebra. Att manövrera en sån best som en stor skote är, r varv, efter varv, efter varv....ja, jag ska aldrig mer jämra mig efter ett medelpass på friskis kan jag meddela!!
 
 
 
 Ja, försöker lägga upp ett par filmer från dagen, dom hamnar huller om buller men nu får det va så
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress