Världens bästa helg
Ja, den blev helt otroligt bra, trots att Micke skulle jobba. 
Fredagen var det kräftfiske och det har jag ju redan berättat om. 
På lördagen var det frukost på altan och sen bestämde jag mig för att åka till Orsa. Vi rafsade ihop det nödvändigaste och for. 
Kl 12,07 drog vi bomkortet på campingen efter ett stopp på Konsum. Var även i. I den gröna grannbutiken och köpte gott bubbel. 

Solen sken men det blåste kallt. Försökte sätta mig i lä men frös och tog en promenad istället. Micke kom hem tidigare än väntat och fick låna Agnes bil. Så vid 16,30 var han också uppe. 
Vi åt mat och bara njöt. Vinden mojnade och det blev en fantastisk fin kväll. 
Vi hick till kajutan och handlade glass och sen åkte Gottfrid iväg på sparkcykel med kompisar. 





Det blir mörkt på kvällarna nu. Inte länge tills vi ska packa ihop sommarsäsongen och förbereda för vintersäsong. 

Men inte riktigt än. 
Sov som en stock och vaknade till detta. Morgonkaffet smakar gudomligt i denna miljö. 

Värsta strandtomten, och utsikten är svårslagen. 

Tog det lugnt och åkte inte hem förrän på eftermiddagen. 
Har hunnit med ett träningspass , tacomiddag och nu ska jag slå ihop dom blå och ladda för en ny vecka. 

Men som sagt, en välbehövlig återhämtningshelg tillsammans med familj och vänner. Det ger fantastisk energi. 
I helgen väntas solsken och ännu en helg i paradiset. 

Ellen

Vad var det i det där bubblen du var i. och köpte? Och ni hick till kajutan? Stackars gottfrid ;-)

Svar: Hahaha, förbannade telefon som väljer orden. Man kan ju fundera 😂😂
Frida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress