Lite reklam
Passar på att göra lite reklam. 
Skotercross. Det har bitit mig och vi har vår egen åkare i familjen. Han har en egen hemsida på Facebook där man kan följa bästa Limpan. Gör't vetja, och åk och kolla in tävlingen på Lördag. Jag lovar att du blir positivt överraskad. Det är spännande och skitkul. 




Själv har jag utlyst träningsförbud på mig själv. Minst en månad. Promenad kan vara ok men Friskis är big No No! 
Nu ska fokus ligga på att bli frisk. Jag tänker vara hemma tills jag är frisk nu. Är trött på det här. Vaknade eller jag har väl egentligen knappt sovit. Klev upp med ont i kroppen, svettningar, huvudvärk och lätt yrsel. Luftvägarna var som förtjockat sandpapper. 
Efter en kopp kaffe, 5 tabletter kortison, 4 doser kortisonspray, två doser Buventhol, en Ipren och två Alvedon samt ett par timmar i soffan känns det som att jag kan komma upp på benen skapligt. 

Men idag är det Fredag, alltid nåt. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress