Lördag
Ringde chefen igår och anmälde mig för jobb på måndag. Ska bli skönt och har fått vibbar om att jag är lite saknad. Sånt värmer. Tänk vad man uppskattar jobb och kamrater när man tvingas vara utan detta en tid. Jag menar man tar allt för givet och gnäller gärna lite över jobbet osv. Men när man varit hemma nästan två månader helt ofrivilligt så känns det riktigt bra att få komma dit igen. 

Lyckades få upp gardinen i Gottfrids rum också och bytte lakan i sängen. Nu fattas bara ny tapet åt honom. 





Visar gästrummet också som fått ny gästsäng. Vi ska byta ut resårmadrassen till två skummadrasser. Då kan man dra ut den och lägga ner den ena madrassen så det blir en dubbelsäng. 




Lite mörkt, men, men....

Idag ska vi lämna in snöslungan som inte funkar. Hoppas på att få pengarna tillbaka. 

För övrigt är det isgata ute och jag tog mig knappt till soptunnan. 
Gottfrid längtar till Orsa och jag är helt enig med honom










Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress