Moll
Ja, lite så känns det just nu. 
Det har varit rätt slitigt ett tag, både hemma och på jobbet. Sömnen strular som vanligt och drömmarna avlöser varandra på nätterna. Drömmer att jag inte hinner. Senast försökte jag hinna med ett flyg från Spanien. Jag höll på hela natten, vaknade emellanåt, var upp på toa och sen fortsatte drömmen så fort jag slog ihop mina blå igen. Sista gången trodde jag verkligen att jag skulle hinna men nej, det strulade till sig och jag hann inte. 

Konstigt hur ens undermedvetna arbetar. Skulle vara intressant ibland att träffa en drömtydare. 

Tog med Agnes på långpromenad i skogen igår. Sjöbergets naturreservat finns 1 km härifrån och det var en härlig skog och ett härligt avbrott och energi tankades. 





Idag har jag inte gjort nåt alls efter jobbet. På jobbet var det som vanligt måndagskaos och klockan var närmare halv 6 innan jag kom hem. Rörigt och snurrigt. 

Micke är sjuk, förkyld och precis så ynklig som en man blir av en förkylning. Han har minst 100 graders feber (37,6) och får inte mycket till sympatier av frun ska jag erkänna. Jag är usel på förkylningssympatier, rent av värdelös. Får så nog av alla som ringer till jobbet med sina långdragna hostor (1 vecka) och önskemål om superpillret som ska göra dom kärnfriska på 2 timmar! 
Mina barn är också härdade, här bangas det inte för en liten snuva! Elak morsa, elak fru....kan erkänna att jag möjligen behöver mjukna en aning! 

Nåväl, jag hoppas hålla mig på benen. Proppar i mig Berocca boost och echinagard och håller tummarna. Imorgon är det min tid och den är helig. Springträning på lugnet, då vill jag inte bli sjuk!!! 
Marie Hysing

Meeen han är ju dödssjuk ju! Ge han ett testamente och kräv att alla guldgruvor tillfaller dig😂
Kanske dax att börja dra i handbromsen så du kan slappna av och sova!😴

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress