Längesedan
Ja det var det. 
Tiden rullar på och mycket har hänt. 
Jag har blivit "mormor" till den här lilla carmencita från Spanien 

finaste hunden Sally. 

Jag har blivit faster igen, till en liten Rut 


Världens sötaste mirakel 💕 när just den här bilden togs var det dock mitt i natten och jag tror att lilla bebis-Rut var ungefär lika populär som vår morfars lynniga, svarta katt med samma namn. 

Hundar och ungar. 

Julia började idag högskolan igen, sjuksköterska ska hon bli och vi kan därmed räkna till 5 sjuksköterskor eller blivande sådana i familjen. 

Helgen som var tillbringades i Östersund. Skotertävling och stugmys med Erikssons. Väldans trevligt och mysigt.....och gott! Carina bjöd på den godaste maten! 
Lite otur hade vi också. Linus skoter krånglade lite och han fick inte den tävling han hade hoppats på och den cred han förtjänar för allt slit han lägger ner. Men i motorsport är det så att motorn ibland inte fungerar som man vill. Nya tag på nästa tävling! 

Lördag morgon fick Gottfrid räserbajs. Två olyckor innan vi kom iväg, men ungen var pigg och vi hoppades att det var tillfälligt. 
Vi hade fel och jag tyckte verkligen synd om honom där i bajamaja, -15 grader och olycka i kallingen. Vi fick åka tidigare hemåt och han somnade som en stock. 
Det är nån konstig sjuka han har. Han är pigg och idag har han också ätit men lik förbannat var det kört igen ikväll. Blir hemma i morgon också. 

Typiskt då Micke är i Umeå och jag får student imorgon. Men inget jag kan råda över. Åker till jobbet och fixar lite tidigt imorgon bitti sen får kollegan ta hand om henne ett par dagar. 

Idag fyller lillasyster 27 år..... My god vad gammal hon blir .....snart ikapp storasyster. 





Idag har jag roat mig med gardinbyte


Och med Agnes som barnvakt avverkade jag 6 km i skidspåret på kvällningen. Innan Gottfrid ringde, helt förtvivlad över sitt bakslag 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress