Semester

Jahaja, igår var sista dagen på jobbet. På riktigt sista dagen. Inte bara inför semestern.
Blev storslaget uppvaktad och överöst med kärlek. Vilken boost, vilka fina ord, vilka underbara kamrater och..... Lite sorg såklart. Hade svårt att ta in allt. Har faktiskt aldrig blivit så fint och så otroligt kärleksfullt avtackad. Var på riktigt tagen igår och undrar fortfarande vad jag gjort för att förtjäna detta.

Nu väntar 4 veckors semester och det verkar svårt att komma ner i semester mood. Vaknat 5. Kanske inte konstigt efter några veckors ovanligt intensivt arbete.

Åker till Orsa idag, där brukar vara lättare att komma i fas.

15/8 står jag på tröskeln till kirurgmottagningen. Nytt, spännande, otäckt. Tant ska skaffa nya erfarenheter, ny kunskap. Men fasen idag känns det som att jag gör ett år eller två sen ringer jag KVC 😳

Det blir bra, jag är säker på det, men just nu känns det rätt korkat att lämna en arbetsplats där folk faktiskt verkar gilla det jag gör.

Nä här kan jag inte ligga och glo. Upp och packa, frukost, kaffe och sen drar vi, jag och lilla loppan😍

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress