Tralalalalalalaaaaaa

Ja det är den känslan jag har den här fredagen. 


Jag har sagt det i nåt tidigare inlägg men det tål att sägas igen. Mina arbetskamrater på kvarnsvedens vårdcentral är världens bästa och det är från djupet av mitt hjärta. 

De jobbiga arbetsuppgifterna blir ju så mycket enklare med stöd från kamrater. 
Senaste veckorna har varit påfrestande jobbmässigt. Att avbryta en VFU för en student är inget man gör i en handvändning. Det har varit 2,5 veckor med samtal, diskussioner, samtal med skolan, samtal med student, tårar, ångest, funderingar, sömnlösa nätter.....ja, you name it. 

Jag har varit ensam handledare men aldrig känt mig ensam i situationen. Haft stöd från mina fina kollegor, men även från cheferna. 

Det jobbiga jobbet blir ju mindre jobbigt helt enkelt. 

Idag när jag skulle gå hem så dundrade alla mina fina systrar in på mitt rum och överlämnade detta 


Alltså, vad säger man?? DOM ÄR BÄST!! Helt enkelt! 


Jag är otroligt glad att jag kom till sans, gick tillbaka till den arbetsplats där guldstjärnorna finns. 

Det är med en go känsla i kroppen som jag är på väg till Orsa och ska njuta av den känslan hela helgen och ta den med mig på Måndag💕💕🌷🌷

Trevlig helg


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress