Skavsår

Ja, skavsår i öronen och hål i huvudet. Make till snattrande har jag aldrig varit med om. Eller jo, storebror var lite åt samma håll i den här åldern och det inger hopp, haha. Storebror är lugnet själv nu som 20 åring. 


Gottfrid har nog sagt mamma 2000 gånger senaste dygnet och han pratar ihjäl oss. Är ALDRIG, tyst! 

Helgen började jag i alla fall med en liten springtur i solen. Slutade 13 så jag hann både springa, fika och ta en tupplur innan micke kom hem. 

Micke skulle jobba natt och det innebar att natten mot lördag kunde jag sova min skönhetssömn utan snarkande störningar. 
Vaknade pigg vid 7 och kl 10 var jag och Gottfrid ute i Främby, redo för lite skridskor på runn. 
En mil blev det och jag önskar mig ett par egna långfärdsskridskor 😀 hyrde ett par och drt är så härligt att åka. 

Julia och Niklas bjöd på mat. Lövbiff och klyftpotatis och hallon cheesecake.  Smarrigt och mysigt❤

Kvällen blev lugn. 

Idag blev en röj och rensa dag. Och jag förstår om lilla mamma har ont om ugnsformar. Jag har nämligen flera här 😅 

Städat kökslådorna, skafferi, tvättstugan, gjort ren sopskåpet, köksfläkten och var till tippen med ett lass sopsäckar och glas och burkar. Pantade för 200kr och har veckohandlat. 

Agnes kom och åt lunch och ikväll har vi ätit älgstek😍 

Nu laddar vi för en ny arbetsvecka och jag ska erkänna att jag har lite söndagsångest. 
Mycket som sker och jag har senaste veckorna höftbenen oroskänsla i kroppen, stress och press. 
Hoppas på en lite lättare vecka. 


Ellen

Hahaha han har väl endel att brås på med pratgladheten om man säger så 😂

Ellen

Hahaha han har väl endel att brås på med pratgladheten om man säger så 😂

Marie

Vad avis jag är på långfärdsskridskor. Det ser ju för härligt ut! Tyvärr så är nog både mitt psyke och min balans för dålig för att utsättas för den belastningen.
Trist med jobbet....:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress