Kalas

20 årskalas hos lillaAgnes idag. 

Suuupergod och suuuuperfin tårta

Tänk att åren ramlar på. 20 år är inte klokt. Hon var ju nyss en liten truls med rufsigt hår och nu är hon en ung kvinna❤️


Det får mig att inse att jag åldrats 20 år sedan trulsan kom och att slösa bort tiden på oväsentligheter som stress och jäkt känns meningslöst. 
Ändå är det precis vad jag gör. 
Senaste veckan har varit galen. 
Och just nu känner jsg mig lite uppjagad av veckans örebrortipp. 

Åker i morrn, kommer hem fredag och just nu vill jag helst stanna hemma. 

Som tur är ska Marie med, min Marie som numera är min arbetskamrat också. 

Det visar sig hur det blir....

Nu är det godnatt😴😴

Marie Hysing

Och som tur var gick det ju hur bra som helst!
Både Örebro och att du åldrats 20 år. Du var mindre kvällstrött då va?😉

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress