barnbarn
Är så oerhört tacksam för mina barnbarn. 2021 förgylldes med 2 stycken. Lilla Maja kom i februari och lilla Sigrid kom i oktober. De ger så mycket glädje och det är fantastiskt att få äran att följa deras utveckling. 
Idag träffades vi alla här hos mig, två små busfrön som ska växa upp tillsammans. 

I dessa tider är jag extra tacksam för barn och barnbarn, de är deras förtjänst att jag över huvudtaget ser nån mening med nåt alls just nu faktiskt. 6 barn och 2 barnbarn, och det kan ingen eller inget ändra på, jag inser att jag är extremt lyckligt lottad. 


Anonym

Härligt att höra att du kommit framåt vad gäller utmattningen. Ledsamt att läsa om ny tuff utmaning för dig. Fortsätt med samma styrka som tidigare så tar du dig förhoppningsvis igenom även detta. Det viktigaste är ju som sagt barnen, så håll huvudet högt och kämpa vidare. Du klarar det.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress